dilluns, 20 d’abril de 2015

Birding a Segura Viudas

Des del celler de Segura Viudas, fa temps que s’aposta com a referent enoturístic de la zona del Penedès. Ofereixen visites guiades a la seva finca, on es mostra la biodiversitat de la propietat. Han imprès uns magnífics quaderns de vinya, delicadament il·lustrats, on es recullen les diferents estacions de l’any a la vinya: temps de repòs, temps de brotada, temps de verema. En els quaderns hi trobem dibuixos a carbó dels arbres, insectes, i animals que podem trobar a  la vinya al llarg de l’any.
La darrera proposta que ha presentat el celler és el birding. Un recorregut, on passejant per la finca, i amb ajut d’uns binocles, es podem observar les diferents espècies d’ocells que poden anar trobant a la vinya, als torrent, al bosc.... és una activitat perfecte a per poder fer en família,
on els infants podran observar i descobrir natura, en un entorn cuidat i preparat per a aquesta activitat.
I un cop acabat el recorregut per la finca, acabar la visita amb una copa de cava o vi.

Versión Castellana
Desde la bodega de Segura Viudas,  se está apostando desde hace tiempo  como referente enoturístico de la zona del Penedés. Ofrecen visitas guiadas a su finca, donde se puede observar la biodiversidad de la propiedad.
Han impreso unos magníficos cuadernos de viña donde recogen las diferentes estaciones del año en la viña: tiempo de reposo, tiempo de brotación, tiempo de vendimia. Los cuadernos están delicadamente ilustrados con dibujos a carbón de los arboles, insectos, y animales que podemos encontrar en la viña a lo largo del año.
La última propuesta que ha presentado la bodega es el birding. Un recorrido, donde paseando por la finca, y con ayuda de unos prismáticos, se pueden observar las diferentes especies de aves que se pueden ir encontrando en la viña, en los torrentes, en el bosque.... es una actividad perfecta para poder realizar en familia, donde los niños podrán observar y descubrir naturaleza, en un entorno cuidado y preparado para esta actividad.

Y una vez terminado el recorrido por la finca, se puede acabar la visita con una copa de cava o vino.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada