dimecres, 31 de desembre de 2014

algunes noticies de l'any 2014

A Tramin, una població de Tirol del Sud, zona vinícola Alto Adige, al nord d’Itàlia, un despreniment de roques de grans dimensions van destruir completament, una vinya en una longitud de 200 metres, i unes quatre hectàrees es van veure afectades.
Miraculosament, la roca que va travessar la casa, no va causar cap ferit. Segons el gerent de la propietat, Baron Philipp von Hohenbühel, els danys es poden avaluar en varis  milions d’euros.
versión Castellana
En A Tramin, una población de Tirol del Sur, zona vinícola Alto Adige, en el norte de Italia, un desprendimiento de rocas de gran tamaño destruyeron completamente, una viña en una longitud de 200 metros, y unas cuatro hectáreas se vieron afectadas.
Milagrosamente, la roca que atravesó la casa, no causó ningún herido. Según el gerente de la propiedad, Baron Philipp von Hohenbühel, los daños se pueden evaluar en varios millones de euros.

Convertir l’aigua en vi/ convertir el agua en vino
Philip James, l’empresari que va fundar Lot18, va afirmar que havia inventat una màquina, la miracle machine,  que podía convertir l’agua en vi, en sols tres dies. Aquest messies, va dir que la idea se li havia acudit ementre es recuperava d’un accident de moto.
Finalment va resultar ser una campanya de marqueting per a donar a coneixer una ONG que te com objectiu facilitar l’accés a l’aigua potable a 17 països.
versión castellana
Philip James, el empresario que fundó Lot18, afirmó que había inventado una máquina, la miracle machine, que podía convertir el agua en vino, en sólo tres días. Este mesías, dijo que la idea se le había ocurrido cimiento se recuperaba de un accidente de moto.
Finalmente resultó ser una campaña de marketing para dar a conocer una ONG que tiene como objetivo facilitar el acceso al agua potable a 17 paises.

Gerard Depardieu
Potser una de les històries més estranyes de l'any, va ser l'admissió de l'actor francès Gerard Depardieu que beu fins a 14 ampolles de vi al dia, i una vegada que va disparar dos lleons en defensa pròpia.
Segons informa The Mirror, el de 65 anys d'edat, l'actor va fer la revelació en una entrevista amb So Film.
"Quan estic avorrit, bec. A part de moments obligatoris d’abstinència- després de la cirurgia de bypass, i també a causa de colesterol i aquestes coses-  que he d’anar amb compte. No em moriré. Ara no. Encara tinc energia. Però si quan començo a beure no puc beure com una persona normal. Puc absorbir 12, 13, 14 ampolles per dia ", va dir.
També va dir que va disparar a dos lleons a l'Àfrica.
"Vaig matar a dos lleons d'un sol cop, i entenc perquè el lleó és el rei de la selva. Va ser en legítima defensa. Estava jo conduint i el motor es va avariar. Vaig sortir, i en el camí van aparèixer aquests dos animals. I vaig disparar, només per espantar-los. No es movien. Jo no hi era per a la caça. Jo era a l'Àfrica per Àfrica ", va dir.
Versión Castellana. 
Tal vez una de las historias más extrañas del año fue la admisión del actor francés Gerard Depardieu que bebe hasta 14 botellas de vino al día, y una vez que disparó dos leones en defensa propia.
Según informa The Mirror, el de 65 años de edad, el actor hizo la revelación en una entrevista con So Film.
"Cuando estoy aburrido, bebo. Aparte de momentos obligatorios de la abstinencia. Después de la cirugía de bypass, y también a causa de colesterol y esas cosas, tengo que tener cuidado. No me voy a morir. Ahora no. Todavía tengo energía. Pero si alguna vez empiezo a beber no puedo beber como una persona normal. Puedo absorber 12, 13, 14 botellas por día ", dijo.
También dijo que disparó a dos leones en África.

"Maté a dos leones de una vez, y entiendo por qué el león es el rey de la selva. En legítima defensa. Estaba yo conduciendo y el motor se averió. Salí, y en el camino aparecieron  estos animales. Y disparé, sólo para asustarlos. No se movían. Yo no estaba allí para la caza. Yo estaba en África por África ", dijo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada