divendres, 21 de març de 2014

Vins Rosats DO Navarra, #tunoerescomotodos

Ahir es va fer la presentació de la nova campanya de promoció del vi Rosat de Navarra, a la Mantequeria Ravell, una de les icones gastronòmiques de la ciutat de Barcelona.
Aquest acte va aplegar a una vintena de persones de diferents àmbits, comunicadors, agitadors culturals, publicistes, i gent del món del vi.
L’acte, amenitzat per l’actuació d’un pianista, va començar amb una copa de benvinguda de vi rosat, i desprès el cocteler Carlos Rodríguez, va presentar el Mojirosé, un cocktail fet amb la base d’un mojito (llima, sucre, menta/Hierbabuena) però substituint el rom per un vi Rosat de Navarra. El resultat és un cocktail molt refrescant, amb un contingut alcohòlic molt baix, perfecte per als dies de calor. I una alternativa de consum saludable, i per potenciar el sector del vi!
Comencem amb un Pintxo de xistorra amb formatge idiazabal i passem a la taula. 
Un Caneló de bacallà amb pebrots del piquillo,uns Ous ferrats amb card i pernil, un Confit de garrí amb espàrrecs blancs i carxofes, i quallada de llet d'ovella i mel.

Els plats van estar acompanyats per tres vins rosats de navarra, el gran Feudo, el viña Juguera i el urabain.
Una agradable vetllada amb gent interessant de diferents sectors, i amb un descobriment que segur que utilitzaré aquest estiu. El Mojirosé.
Sols faré una critica als cartells de la promoció de la campanya: Algú, d’una vegada ja, hauria d’explicar al dissenyadors gràfics, al fotògrafs, als estilistes, i a la gent en general, que les copes no s’agafen mai pel recipient, que sols es poden agafar pel peu o per la cama.  


Versión Castellana
Ayer se hizo la presentación de la nueva campaña de promoción del vino Rosado de Navarra, en la Mantequeria Ravell, una de los iconos gastronómicos de la ciudad de Barcelona.
Este acto reunió a una veintena de personas de diferentes ámbitos, comunicadores, agitadores culturales, publicistas, y gente del mundo del vino.
El acto, amenizado por la actuación de un pianista, comenzó con una copa de bienvenida de vino rosado, y después el coctelero Carlos Rodríguez, presentó el Mojirosé, un cocktail hecho con la base de un mojito (lima, azúcar, menta/hierbabuena) pero sustituyendo el ron por un vino Rosado de Navarra. El resultado es un cóctel muy refrescante, con un contenido alcohólico muy bajo, perfecto para los días de calor. Y una alternativa de consumo saludable, y para potenciar el sector del vino!
Empezamos con un Pincho de chistorra con queso idiazabal y pasamos a la mesa. Un Canelón de bacalao con pimientos del piquillo, unos Huevos fritos con cardo y jamón, un Confit de lechón con espárragos blancos y alcachofas y una Cuajada de leche de oveja y miel.
Los platos estuvieron acompañados por tres vinos rosados ​​de navarra , el gran Feudo , el viña Juguera y el Urabain .
Una agradable velada con gente interesante de diferentes sectores, y con un descubrimiento que seguro que utilizaré este verano. El Mojirosé.

Sólo haré una crítica a los carteles de la promoción de la campaña: Alguien, de una vez ya, debería explicar a los diseñadores gráficos, a los directores de fotografía, a los estilistas, y a la gente en general, que las copas no se cogen jamás por el recipiente, que sólo se pueden coger por el pie o por el tallo. y que además, és mucho más elegante.

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