dimecres, 28 de desembre de 2011

Sherry Caviar

Innovar és el canviar un producte ja existent per a dotar-lo d'un nou valor. Això és exactament el que ha fet l'equip de Biogades Food Tech, dirigit per Juan Carlos Caballero.
Se’ls ha acudit omplir de vi unes petites esferes d'aspecte i textura semblant al caviar. Dit d'una altra manera, oferir el vi en un format sòlid.
Van exposar la seva idea a la Universitat de Cadis, que es va interessar pel projecte. Però no va ser fins l'any següent, al conèixer el bioquímic i nutricionista José Barea, quan el seu pla va començar a prendre forma. Juntament amb l'economista Guillem Botto i l'enginyer químic i industrial Antonio Ramírez, es va formar el nucli del que avui és aquesta empresa que acaba de desenvolupar aquest producte únic al món.
El seu nom és Sherry Caviar, té l'aspecte de les freses (huevas) de peix i el sabor dels millors vins de la província. Les esferes estan fetes a partir d'algues insípides que no interfereixen en el sabor ni l'olor del vi.
Un dels objectius de l'empresa és que el producte estigui a l'abast de la butxaca de tots, tot i que encara no han decidit quin serà el seu preu.
Trauran al mercat diverses gammes. La Gourmet serà la més econòmica i es presentarà en petits pots de vidre. Tindran una altra que es dirà Or i que contindrà petites quantitats d’aquest metall. I una tercera que es dirigirà al mercat japonès específicament.
Enogastronomia
Aquesta innovació enogastronòmica podrà arribar a acollir també grans vins de reserva, que es destinaran a botigues especialitzades en delicatessen. Caballero confirma que diversos grups d'alimentació nacionals i internacionals ja s'han interessat en realitzar una inversió que faciliti l'arribada del Sherry Caviar al públic. L'optimització de la seva producció industrial per fer-ho econòmicament viable és en l'actualitat el proper objectiu de l'empresa.

Versión castellana
Innovar es el cambiar un producto ya existente para dotarlo de un nuevo valor. Esto es exactamente lo que ha hecho el equipo de Biogades Food Tech, dirigido por Juan Carlos Caballero.
Se les ha ocurrido llenar de vino unas pequeñas esferas de aspecto y textura similar al caviar. Dicho de otro modo, ofrecer el vino en un formato sólido.
Expusieron su idea en la Universidad de Cádiz, que se interesó por el proyecto. Pero no fue hasta el año siguiente, al conocer el bioquímico y nutricionista José Barea, cuando su plan comenzó a tomar forma. Junto con el economista Guillermo Botto y el ingeniero químico e industrial Antonio Ramírez, se formó el núcleo de lo que hoy es esta empresa que acaba de desarrollar este producto único en el mundo.
Su nombre es Sherry Caviar, tiene el aspecto de las fresas (huevas) de pescado y el sabor de los mejores vinos de la provincia. Las esferas están hechas a partir de algas insípidas que no interfieren en el sabor ni el olor del vino.
Uno de los objetivos de la empresa es que el producto esté al alcance del bolsillo de todos, aunque todavía no han decidido cuál será su precio.
Sacarán al mercado varias gamas. La Gourmet será la más económica y se presentará en pequeños tarros de cristal. Tendrán otra que se llamará Oro y que contendrá pequeñas cantidades de este metal. Y una tercera que se dirigirá al mercado japonés específicamente.
Enogastronomía
Esta innovación enogastronómica podrá llegar a acoger también grandes vinos de reserva, que se destinarán a tiendas especializadas en delicatessen. Caballero confirma que varios grupos de alimentación nacionales e internacionales ya se han interesado en realizar una inversión que facilite la llegada del Sherry Caviar al público. La optimización de su producción industrial para hacerlo económicamente viable es en la actualidad el próximo objetivo de la empresa.

1 comentari:

  1. Pueden visitar la web oficial de Sherry Caviar dónde accederán a la gama completa de Caviar y Perlas tanto de Sherry como de los mejores vinos y licores.

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