dimarts, 14 de juny de 2011

La nariz de oro 2011, Catalana.

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Madrid el concurs Nariz de oro 2011. En aquesta ocasió ha resultat guanyadora la Montse Velasco, sumiller del restaurant La Cuina del Guinardó, Carrer de Varsòvia, 148, 08041 Barcelona.
En segon lloc ha quedat classificat Eduard Solá Perecaula, de Vins i Licors Grau de Girona, i en tercer lloc, Rafael Moreno Domínguez, de El Corte Inglés de Murcia.
En aquesta ocasió, les copes negres de la final contenien  un vi blanc Pierre Frick Riesling 2007 (Alsàcia); un negre Duratón Malbec 2007 (VT Castilla y Leon), un negre Seis Quinta Reserva 2008 (DOC Douro),  un Tequila Reposado Patrón,  i un Brandy 1866 Gran Reserva.
El concurs la nariz de oro es va iniciar l’any 1994.
Per diferents interessos privats de professionals del sector d’organització d’esdeveniments relacionats amb el món del vi a la península, actualment sembla que hi ha una campanya de descrèdit contra el concurs la nariz de oro, o sigui, si jo l’organitzo i m’omplo la butxaca  per fer-ho, el concurs és molt bo: si l’organitza un altre, i jo no cobro res, doncs el concurs no te credibilitat i està sobrevalorat.
Sigui quina sigui la finalitat del concurs, el que crec que és important es que tingui presencia en els mitjans, i que sobretot contribueixi a fer difusió i cultura de vi. La resta, són criaturades.
Moltes felicitats a la guanyadora!!
Versión Castellana
Este fin de semana se ha celebrado en Madrid el concurso Nariz de oro 2011. En esta ocasión ha resultado ganadora Montse Velasco, sumiller del restaurante La Cuina del Guinardó, Calle de Varsovia, 148, 08041 Barcelona.
En segundo lugar ha quedado clasificado Eduard Solá Perecaula, de Vinos y Licores Grau de Girona, y en tercer lugar, Rafael Moreno Domínguez, de El Corte Inglés de Murcia.
En esta ocasión, las copas negras de la final contenían un vino blanco Pierre Frick Riesling 2007 (Alsacia), un tinto Duratón Malbec 2007 (VT Castilla y León), un tinto Seis Quinta Reserva 2008 (DOC Douro), un Tequila Reposado Patrón, y un Brandy 1866 Gran Reserva.
El concurso La Nariz de Oro se inició en el año 1994.
Por diferentes intereses privados de profesionales del sector de la organización de eventos relacionados con el mundo del vino en la península, actualmente parece que hay una campaña de descrédito contra el concurso La Nariz de Oro, o sea, si yo lo organizo y me lleno el bolsillo por  hacerlo, el concurso es muy bueno: si lo organiza otro, y yo no cobro nada, pues el concurso no tiene credibilidad y está sobrevalorado.
Sea cual sea la finalidad del concurso, lo que creo que es importante es que tenga presencia en los medios, y que sobre todo contribuya a difundir la cultura de vino.
El resto, son chiquilladas.
Muchas felicidades a la ganadora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada