dimarts, 15 de febrer de 2011

Menjar per inhalar

Un professor de la Universitat de Harvard, David Edwards, ha creat al seu laboratori  Le Whaf, un dispositiu amb forma de peixera que permet inhalar un pastís de llimona o qualsevol altre saborós aliment sense necessitat d'ingerir. El resultat és el que ell anomena un "núvol de sabor": microgotes que formen glopades de fum i al respirar-les ofereixen una completa experiència de sabor sense necessitat d’ingerir ni una sola caloria.
No és el primer treball d’aquest investigador en aquesta línia. El 2009, va inventar Le Whif, un original inhalador de xocolata que va llançar a la venda amb l'eslògan "Tant dolç com la xocolata, tant lleuger com l'aire". L'èxit va ser immediat: després de llançar el producte en el mes d'abril, en va vendre 25.000 unitats en un sol mes, esgotant totes les seves existències.

Ara ha decidit utilitzar el mateix dispositiu per comercialitzar vitamines inhalables amb tres formats: te verd antioxidant, te de vi antienvelliment amb resveratrol i te d’hibiscus multivitamínic. "Es respira i s'absorbeix a la boca, sense arribar al tracte digestiu, de manera que una major concentració de vitamines i suplements arriba al torrent sanguini", defensa el seu creador, que també ha desenvolupat cafè inhalable, un altre gran èxit comercial a França, Japó i els Estats Units.
Font: Muy interesante

Versión Castellana
David Edwards, profesor de la Universidad de Harvard ha creado en su laboratorio Le Whaf, un dispositivo con forma de pecera que permite inhalar una tarta de limón o cualquier otro sabroso alimento sin necesidad de ingerirlo. El resultado es lo que él llama una “nube de sabor”: microgotas que forman bocanadas de humo y al respirarse ofrecen una completa experiencia de sabor sin necesidad de consumir ni una sola caloría.
No es el primer trabajo del investigador de Harvard en esta línea. En 2009, Edwards inventó Le Whif, un original inhalador de chocolate que lanzó a la venta con el eslogan “tan dulce como el chocolate, tan ligero como el aire”. El éxito fue inmediato: tras lanzar el producto en el mes de abril, vendió 25.000 unidades en un solo mes, agotando todas sus existencias.
Ahora ha decidido usar el mismo dispositivo para comercializar vitaminas inhalables con tres formatos: té verde antioxidante, té de vino antienvejecimiento con resveratrol y té de hibiscus multivitamínico. “Se respira y se absorbe en la boca, sin llegar al tracto digestivo, de modo que una mayor concentración de vitaminas y suplementos alcanza el torrente sanguíneo”, defiende su creador, que también ha desarrollado café inhalable, otro gran éxito comercial en Francia, Japón y Estados Unidos.
Fuente: Muy interesante

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