diumenge, 16 de gener de 2011

taxació de vins i todoexpertos


Fa anys que col•laboro a una web anomenada todoexpertos.com, on la gent es pot dirigir a unes persones que suposadament son experts en alguna matèria, enviant-hi preguntes, consultes, consells, etc.
Jo estic a la secció de vins, intentant resoldre les preguntes que m’envien els internautes.
Des de fa uns mesos, hi ha hagut un notable increment de peticions de taxació d’ampolles; o sigui, les consultes de la gent son per a que se’ls hi facin taxacions d’ampolles de vi, destil•lats, etc. Ja se sap, en temps de crisi, busquem treure diners d’on podem.
Fins ara, feia atenia a les consultes i donava preus orientatius de les ampolles que em consultaven, però, fa uns dies, un internauta no va estar gens d’acord amb la meva opinió sobre el possible preu d’una ampolla que ell volia vendre, i em va dir que jo d’expert no en tenia res, que no sabia del que parlava i que a aquesta web, d’experts en tenien pocs.
Bé, doncs aquest internauta té raó, i a partir d’ara, com que taxar ampolles no és la meva feina, adreço a tota la gent a llocs on els hi taxaran les seves ampolles, previ pagament del servei de taxació, és clar.
Perquè les coses, i les hores de feina,no son gratis. Ni les meves.

Adreces:
Madrid:
Salón del Club de Gourmets. Oficinas: Claudio Coello, 52. 91 577 04 18.
Durán. Serrano, 12. 91 781 22 80.
Vinoselección. 91 740 03 27.
Afinsa. 91 576 78 74.

Versión CastellanaHace años que colaboro en una web llamada todoexpertos.com, donde la gente puede dirigirse a unas personas que supuestamente son expertos en alguna materia, enviándoles preguntas, consultas, consejos, etc.
Yo estoy en la sección de vinos, intentando resolver las preguntas que me envían los internautas. Desde hace unos meses, ha habido un notable incremento de peticiones de tasación, o sea, las consultas de la gente son para que se les hagan tasaciones de botellas de vino, destilados, etc. Ya se sabe, en tiempos de crisis, buscamos sacar dinero de donde podemos.
Hasta ahora, atendía a las consultas y daba precios orientativos de las botellas que me consultaban, pero, hace unos días, un internauta no estuvo nada de acuerdo con mi opinión sobre el posible precio de una botella que él quería vender, y me dijo que yo de experto no tenía poco, que no sabía de lo que hablaba y que en esta web, de expertos tenían pocos.
Bueno, pues este internauta tiene razón, ya partir de ahora, como tasar botellas no es mi trabajo, dirijo a toda la gente a donde les tasarán sus botellas, previo pago del servicio de tasación, claro.
Porque las cosas, y las horas de trabajo, no son gratis. Ni las mías.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada