diumenge, 27 de juny de 2010

vi a copes....envasades.

La cadena Marks a Spencer ha acceptat distribuir en els seus establiments un nou Wine-Concept, imaginat per James Nash, que va ser rebutjada per altres especialistes, a qui l'emprenedor havia consultat prèviament. L'èxit és tal que Marks & Spencer tenen dificultats per mantenir l'estoc necessari per a poder fer front a la demanda. Aquest producte consisteix en la venda de vins de qualitat, envasats en copes de plàstic, d’una mesura de 187 ml, el que significa només un quart d'ampolla de vi, una mica més gran que les tradicionals mesures de gots de 125 ml.
James Nash Va presentar la proposta a Marks & Spencer i la setmana passada van començar a oferir als establiments de l'empresa anglesa vins de les varietats Shiraz, Chardonnay i Rose, i per sorpresa de tots, l'estoc va començar a desaparèixer dels lineals de begudes.
Hi ha hagut moltes opinions d’especialistes que troben gairebé com una heretgia la nova forma de distribuir el vi (en copa de plàstic !!), però d’altres diuen que això permet fins i tot degustar el producte abans d'embarcar-se en compres grans.
Veurem com evoluciona la cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada